loading...
سایت عاشقانه نود هشتیا
اس ام اس شما




عضو انجمن شوید و در کنار ما فعالیت کنید

باسلام به دوستان و بازدید کنند گان عزیز

به انجمن ما بپیوندید 

در مورد مسائل بحث و گفت و گو کنید


لینک ورود به اجمن

http://patugh-on.rozblog.com/forum

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پارس مشبک 0 49 gratingpmp
چت روم chatrooom __o 39 418 afsaneh
ورودعشق ممنوع.. 1 119 sara
خدایا! 0 81 afsaneh
*توجه توجه* 0 105 afsaneh
من خوبم!!!!!!! 0 104 afsaneh
آخه میدانی؟؟؟ 0 95 afsaneh
و اینجا من کم دارمت... 0 82 afsaneh
اموزش تصویری کار با انجمن 11 180 boy-alone
مردانه دوستم داری ؟ 2 122 para3tooo
دیگه سلامتی بسه !!! 2 120 para3tooo
ببین اق پسر ! 2 155 para3tooo
هی فلانی! 0 111 para3tooo
دفتر عشـــق که بسته شـد 0 113 para3tooo
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . . 0 723 para3tooo
دوست داشتنت................. 0 176 para3tooo
عشق یعنی حسرت پنهان دل 0 164 para3tooo
یک شیشه ی می لبالب و تنهایی 0 129 para3tooo
عجیب ، آرامم می‌کند 0 109 para3tooo
سه آرزوی قشنگ عاشقانه : 0 103 para3tooo
اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان 0 856 para3tooo
مرا دوست بدار 0 101 para3tooo
تو یک “دنیایی” 0 112 para3tooo
، مرا برگزیند در کنار “تو” 0 77 para3tooo
هـــــــی فُلانــــــــی ... 0 88 para3tooo
یادمون باشه.. 0 91 para3tooo
به این میگن گربه صفتی . . . 0 112 para3tooo
ولـــــــی چشماشو فقــــط کسیکه دوسش داره! 0 103 para3tooo
مخاطبـــ خاص همونیه که عاشـقـشـی 0 69 para3tooo
بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . . 0 167 para3tooo
morteza بازدید : 49 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
من ... و ١٧ سالمه! من ادمى بودم كه به هيچكس تا همين شش ماه پيش دل نبستم! به طور اتفاقى يكى از اشناهاى دوستمو كه اسمش امير بودو ميشناختم! بعضى وقتا ميديدمش اما اصلا ازش خوشم نميومد! تا اينكه بعد چندوقت توى نت پيداش كردم! و كاش هيچوقت جوابشو توى چت نميدادم! كم كم خيلى باهم جور شديم! اوايل مثل دادشم بود حتى داداش صداش ميكردم! اما بعد گفت كه دوست نداره منم ديگه بهش نگفتم! اونقد باهم راحت بوديم كه همه چيزو به من ميگفت و منم در همه صورت باهاش بودم! تا اينكه يه روز گفت دوست دختر گرفتم بالاخره(يه مدت بود با كسى نبود) ! من اول خيلى عادى گفتم ااا چه خوب اما بعد... بعد چند وقت احساس كردم نه نميتونم با اين احساس كه نميدونم چيه كنار بيام! يه روز رفتيم بيرونو به طور كاملا ناگهانى بوسش كردم و اونم همراهى كرد! بعد از اون روز من ديگه مثل قبل نبودم!! با خيليا بودم اما اون احساس.... رفته رفته از بودنش خوشحال و از نبودنش دنيا رو سرم خراب ميشد! وقتى با كسى ميديدمش ديوونه ميشدم اما خب من خيلى خود دارم! خلاصه بعد چند وقت نميدونم كى بهش گفت كه من دوسش دارم! اول انكار كردم اما وقتى ديدم كه كى اين حرفو زده ميخواستم بميرم! صميمى ترين دوستم! با اينكه حس منو ب اون ميدونست باهاش دوست شد! و همه چيو به امير گفت! اون لحظه تنها كارى كه كردم فقط دويدم! نميدونستم كجا دارم ميرم! فقط ميدويدم! يه دفعه خوردم به يه ماشينو ديگه هيچى نفهميدم! وقتى بيدار شدم همه جا سفيد بود! فكر كردم مردم اما صداى مامانمو كه شنيدم فهميدم نه نمردم! فهميدم امير دنبالم كرده و وقتى ماشين زده بهم اون اوردم بيمارستان!يه ماه و نيم تو كما بودم! خود امير بيرون نشسته بود! من به هواى سر درد دكترو خواستم! وقتى اومد بهش گفتم كه به همه بگه من حافظمو از دست دادم! هه مثل فيلما! اما واقعيت بود! قيافه اميرم داغون شد وقتى دكتر بهش گفت!به مامانم يه چشمك زدم كه يعنى من خوبم! چون از همون اول از همه چى خبر داشت! بعد رفت بيرونو امير بعد چند ديقه با قيافه تركيده اومد تو! من اونقدر سرد نگاهش كردم كه گريش گرفت! يه دفه نشست رو زمينو فقط زار ميزد! من با اينكه تو قلبم آشوب بود اما كارى نتونستم بكنم! خدايا چى ميشنيدم!سارا همون شبى كه من تصادف كردم خودشو از پنجره پرت كرده پائينو درجا مرده! امير ميگفت كه هميشه دوستم داشته اما نگفته! پرستارا اومدن ببرنش! نميتونستم چيزى بگم چون من اونو نميشناختم! كاش ميگفتم امير وايسا من فراموشى نگرفتم اما ... آخرين نگاه اميرم، عشقم، زندگيمو ديدم! اما نميدونستم كه يه رب بعد امير من بخاطره سكته قلبى براى هميشه از پيشم ميره!
برچسب ها داستان , عشق , عشق واقعی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مَرכ بآس هَر چـَטּ وَقـ یـہ بآر כآכ بِزَنـہ بِگـہ: " פֿـآنــــــــــوووҐ ...؟ " وَقتِ قَهرِتـہ...! قـَهـر ڪُـטּ میــخــوآ Ґ نــآزِتـو بـِڪِــشَــم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا کپی رایتو بردارم شما راحت کپی کنی؟
    ♥ مدیر احساس تنهایی ♥
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 18,883
  • بازدید کلی : 255,565
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خوش اومدید دختر و پسرای عزیز لطفا تو انجمن عضو شن