loading...
سایت عاشقانه نود هشتیا
اس ام اس شما




عضو انجمن شوید و در کنار ما فعالیت کنید

باسلام به دوستان و بازدید کنند گان عزیز

به انجمن ما بپیوندید 

در مورد مسائل بحث و گفت و گو کنید


لینک ورود به اجمن

http://patugh-on.rozblog.com/forum

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پارس مشبک 0 49 gratingpmp
چت روم chatrooom __o 39 418 afsaneh
ورودعشق ممنوع.. 1 120 sara
خدایا! 0 81 afsaneh
*توجه توجه* 0 105 afsaneh
من خوبم!!!!!!! 0 104 afsaneh
آخه میدانی؟؟؟ 0 96 afsaneh
و اینجا من کم دارمت... 0 83 afsaneh
اموزش تصویری کار با انجمن 11 180 boy-alone
مردانه دوستم داری ؟ 2 122 para3tooo
دیگه سلامتی بسه !!! 2 120 para3tooo
ببین اق پسر ! 2 156 para3tooo
هی فلانی! 0 112 para3tooo
دفتر عشـــق که بسته شـد 0 114 para3tooo
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . . 0 724 para3tooo
دوست داشتنت................. 0 177 para3tooo
عشق یعنی حسرت پنهان دل 0 164 para3tooo
یک شیشه ی می لبالب و تنهایی 0 129 para3tooo
عجیب ، آرامم می‌کند 0 109 para3tooo
سه آرزوی قشنگ عاشقانه : 0 103 para3tooo
اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان 0 857 para3tooo
مرا دوست بدار 0 103 para3tooo
تو یک “دنیایی” 0 112 para3tooo
، مرا برگزیند در کنار “تو” 0 78 para3tooo
هـــــــی فُلانــــــــی ... 0 89 para3tooo
یادمون باشه.. 0 91 para3tooo
به این میگن گربه صفتی . . . 0 112 para3tooo
ولـــــــی چشماشو فقــــط کسیکه دوسش داره! 0 103 para3tooo
مخاطبـــ خاص همونیه که عاشـقـشـی 0 69 para3tooo
بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . . 0 167 para3tooo
aloOonE بازدید : 2505 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

بیخیالِ پُف :| ولی اینجا قشنگ پُف کردم از خواب پا شدم :))))

 


عجیبه !! برخلاف تصور خیلیا من امسال ولنتاین نه خرس گرفتم نه شکلات نه گل رز و نه قلب !!! البته از شکلات و این لوس بازیا هم اصن خوشم نمیاد باز اگه لوشک بود بهتر بود :))) اما یه چیزی ذهنمو درگیر کرده !! اونم اینکه نکنه قراره هرچی جلوتر میرم تنهاتر شم ؟!؟! به هرحال امیدوارم شما تنها نباشین !!! عاشقتونم


دوباره ولنتاین ! روزِ عشق رو تبریک میگم ، امیدوارم که زندگیتون همیشه پُر از عشق باشه  خدا رو شکر میکنم که شمارو بهم داد تا معنیِ عشق رو بفهمم  عشقید به مولا  عاشقتونم


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دختر تو پر


MP3 – 320

 

MP3 – 320


MP3 – 128

Amir Tataloo – Dokhtare Too Por

 


Bikhial!


دارم رو 3تا آهنگ کار میکنم واسه عید !!! 1. یه خواهش ، 2. تو نمیفهمی ، 3. جاده ی شمال !!! به خدا قسم شب و روز داریم کار میکنیم که این 3تا آهنگو تا قبل عید بدیم !!! بهتون قول میدم عیدِ امسالتون با این آهنگا پُر از خاطره میشه !! من و آقا نادر تمامِ عشق و وجودمون رو تو این آهنگا میریزیم و فقط و فقط قصدمون خوشحال کردنِ شماس !!! عیدِ امسالتون با من !!!! ما همه ی انرژی های خوب رو یه جا تو 3تا آهنگ براتون جا میدیم !!! فقط یکم دعامون کنید چون واقعاً پروژه ها سنگین هستنو اعصاب میخوان !!!! عاشقتونم

سلطانه همه طراح لباسا آقا سیا والتون لباسای تو خونشم 5 تا میذاره رو ما :)) عاشقتونم  شب بخیر


قلب

 

 


از طرف یکی از طرفدارا


بیخیالِ موبایل ، سایلنتِ هَمَش !
!
 

Profile → www.facebook.com/amir.tataloo1 Instagram → amirtatalooi
Pheed → amirtataloof

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بیخیال

آهنگ بیخیال از امیر تتلو

دانلود آهنگ بیخیال تتلو

دانلود بی خیال از تتلو

 
متنش تو ادام هی مطلبه
دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64

Download
امیر تتلو
:
بیخیال !!! با تنظیمِ استاد نادر کوهستانی ! امیدوارم خوشتون بیاد ! دیگه پخشش با شما ! دوست دارم انقد به اشتراک بذارید که تا شب نشده همه ی ایران آهنگو بشنون !!! عاشقتونم 

 تهران بیداری ؟؟؟! آماده ای ؟؟؟! تا 2 ساعت دیگه به همه میگم باهام چیکار کردی رفیقِ بامرام !!!! بیخیال ، امروز ساعتِ 15:00

 بعضی وقتها اینقدر داغ میکنم که اینجوریم خنک نمیشم الآن اوون بعضی وقتاااس فردا ساعت 15 اینترنتو بترکوونید جیگرمون حال بیاد شب بخیر





امیر تتلو
: khoone khoob booye dood ooood





امیر تتلو
: ما دیدیم برفِ سنگین میاد !! همه تو خونه ان !!! خودمم اصلاً حالم خوب نبود اینه که گفتیم آهنگِ بیخیال زودتر بیاد و پخش رو انداختیم فردا یعنی 4 شنبه ساعتِ 15 به وقت تهران
♥  عاشقتونم



امیر تتلو
: امروز خیلی ناراحت بودم !! خیلی دلم شکست !!! خونه خوب نبوده برام !! برای منی که همیشه گفتم و میگم خونه خوبه !!! من خسته شدم !! من فقط یکم محبت میخواستم تا جونمو بدم !!! ولی این آهنگِ یاس فازمو عوض کرد !!! داداشی دمت گرم♥  پرچمت بالاست

YAS - Man Edame Midam - DOWNLOAD NOW


امیر تتلو
: من دیگه به اینجام رسیده !!!! من دیگه خسته شدم !!! من مگه چه گناهی کردم بابا !!!! من که 10000 بارم گفتم غلط کردم !!!! من که هرکی هرچی میگه میگم چشم !!! من میخوام برم مسافرت 1000 تا کار دارم !!! واسه چی ممنوع الخروجم ؟؟!؟؟ دیگه دارم روانی میشم به خدا آقا من پیانومو میخوام !!! مگه پیانو کجای دنیا توبیخ میشه ؟؟؟! از مسئولین خواهش میکنم !!! خواهش میکنم این پرونده ی مارو راه بندازن من واقعاً دیگه داره حالم از خودم به هم میخوره با این وضعیت !!!!!!

 


امیر تتلو : تو هم مثل من مخت تو هپروته !! هنو گردنبندای من گلوته ایران منتظر باش ! من اینجام !!

امیر تتلو : موهام بلند شد



امیر تتلو
: همین الآن کلافه !! سره میکشه بیخیال




امیر تتلو :


امیر تتلو
: خدایا شکرت واسه این همه ناشناس بامرام !!! بابا دمتون گرم♥  به خدا قسم همه زندگیم شده فکر کردن درمورد اینکه چجوری جلوی شما سربلند باشم و مطمئنم که تنها دلیل پیشرفتم فقط و فقط عشق شماست





امیر تتلو
: من بیخیال دیزاین خونه ام ... چون دوست نداشتم عمران و دیزاین بخونم !!!
میخوام تو ایران بمونم و تو ایران بخونم !!!! پرچم كشورى كه پدرم زیر خاكشه باید رو بدنم واسه همیشه میموند !!!!!! بیخیال !!! ٥ شنبه ساعت ١٩ !!!!! عاشقتونم
♥  شب بخیر


امیر تتلو
: پرچمه بچه های تتلیتی این جوریها بالاس بابا عشقین به قرآن


 


امیر تتلو : 5 شنبه 17 بهمن ساعت 19 به وقت تهران !!!


امیر تتلو : خیلی نوکرم به مولا بابا دمتون گرم عشقین به خدا



امیر تتلو : ظهره جمعه ام اینجوریه


 man asheghe in aksam ye zohe tatality ishalla ke hamishe khoshbakht bashin o merci az inhame mohabat

 



امیر تتلو :100 baar ghorboonet raftam 2 baram foshe bad dadam !!


امیر تتلو : ghoooooooorooooooooooob e shomal badjoori 2 nafaras !!!!

امیر تتلو : هرکی میبینی پاچیده !! هفت ، هشت کلیو مالیده !!! انگا وایساده جلو میز توالت به سر تا پا ریده !!! ببخشیدا ولی هر دختری رو میبینم که آرایش کرده حس میکنم چرکه !!! واقعاً حالت تهوع آوره !!! جونه مادرتون نکنید !!! بابا چطور لباسای باز پوشیدنو از خارجیا یاد می گیرین بعد آرایش نکردنو یاد نمیگیرین !!! به خدا همه ی پسرا بدشون میاد !!!


امیر تتلو : arayeshe cheshm okeye hala ke esrar mikonid amma vaghean baghiasho ah ah :))))



امیر تتلو : alo salaaaaaam !!! nemitoonam az fekret daraaaaaam !!! man hanoooozam messe ghablanaaaaam



داشتم عکسای تتل رو نگا میکردم اینو دیدم شاید ندیده باشین با فرید صعودی هستش


امیر تتلو
: بذار تو حال خودم باشم


امیر تتلو
: mordim vali darim khoob mishim be omide khoda




امیر تتلو
: mikham in shabaye sakhto yejoori az pasesh baraam

امیر تتلو
: آقا یه آی دیِ فیک پیدا شده شماره حساب میده میگه کمک میخوایم واسه مجوز !!!! عجب آدمایین !!! خدا خودش میدونه باهاشون چیکار کنه شما فقط گولشونو نخورین تورو قرآن !!! من از گشنگی بمیرم از رفیقامم چیزی نمیخوام چه برسه به مردم !!! همه ی کارامونم همیشه کادو بوده و هیچوقت فروشی نبوده !!! شارژِ ایرانسل هم نمیخوام به قرآن !!!!! تورو خدا انقد ساده نباشید !!!!


امیر تتلو : kooreye adam pazi :)))




amir Tataloo
: man asheghe cheshme abiam , cheshme rangi messe male roosa !!! manzooram sabz naboode tavahomian bichare doosta :))) man donbale to boodam ! alan 7 , 8 saale hoodoodan harchi gashtam hame darepit hame daste 2 boodan :))))

موسی اسماعیل پور
: من و داداشای عزیزم، نادر و امیر (همین الآن،تو استودیو )
راستی...عاشقتونم




میر تتلو
: merci az in hame eshgh doooooosetoon daram be jooone madaram


امیر تتلو
: raftam solar sookhtam terekidam bad kardam



من برم پس جشن بگیرم اخه منم چشم ابیم
امیر تتلو
: man asheghe cheshme abiam , cheshme rangi messe male roosa !!!!! manzooram sabz naboode tavahomian bichare doosta : )))) man donbale to boodam ! alan 7/8 sale hodoodan


امیر تتلو
: بچه ها از نظرِ شما موزیکِ ایران یعنی چی ؟؟! هرکی نظرشو با یه جمله ی کوتاه کامنت بذاره لطفاً !!!

به خودم تبریک میگم که 600،000 تا امیدِ زندگی دارم  به خدا قسم من چند ساله پیش هیچ امیدی واسه زندگی نداشتم ولی الان عشق دارم ، هدف دارم ، پشت دارم ، پناه دارم ، خدایا شکرت :((( دستِ تک تکتونو میبوسم و 600،000تایی شدنِ خانوادمون مبارک


اولا سلام دوما معذرت میخوام چون نتم قطع بود سوما وبلاگ داداش اشکان و رومینا ادرسشو میذارم برین :
http://www.tataliti20.blogfa.com/

 



vaghti ke too tamrin kamelan leh mishi , injoorie:))))



خُب امروز تولدِ مادرمه که دیگه خودتون میدونید مادر یعنی چی  ایشالله که خدا سایه ی همه ی مادرارو بالا سرِ بچه هاشون نگه داره  مامان جون تولدت مبارک



یادتونه قبلِ اینکه آهنگِ " بذار تو حالِ خودم باشم " بیاد بیرون ، گفتم : امیر تتلو نیستم اگه با این آهنگ همتون تو خلسه نرین ؟؟!؟! حالا که آهنگ اومده و همه جا هم هست !!! حالا امیر تتلو هستم یا نه ؟
؟!

inam baz baad az hamoon tamrine sakht  kheili nokaram asheghetoonam  shab bekheir

Instagram : amirtatalooi

 


برچسب‌ها: عشقمممممممممممممممم
+ نوشته شده در یکشنبه ششم بهمن 1392 ساعت 14:51 توسط ♫حـــ♥ـانیــــه ♥تـــتـــ♥ــــلـــو ♫ | 71نظر وا3 تتل و حانی

 


بچه ها من نتم قطعه الانم به زور اومدم نمیتونم اپ کنم فعلا

 

+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم دی 1392 ساعت 17:43 توسط ♫حـــ♥ـانیــــه ♥تـــتـــ♥ــــلـــو ♫

 


عشقمیییییییییییییییییی




اینم کیلیپ وای که چه حالیه یکی از بچه ها خواسته بود
DOWNLOAD
این اواخر دیدم خیلی از روزنامه ها خبرِ پشیمونیِ ما رو چاپ کردن !! گفتم حالا که دارن چاپ میکنن یه چیزی رو چاپ کنن که هم حقیقت باشه و هم در خورِ مردم !!! اینه که این نامه رو براتون نوشتم !!
نگاره: ‏این اواخر دیدم خیلی از روزنامه ها خبرِ پشیمونیِ ما رو چاپ کردن !! گفتم حالا که دارن چاپ میکنن یه چیزی رو چاپ کنن که هم حقیقت باشه و هم در خورِ مردم !!! اینه که این نامه رو براتون نوشتم !!‏


amoo Tatale karikator
نگاره: ‏‎amoo Tatale karikator :D‎‏

 

امیر تتلو : آهنگ بیخیال 15 تا 20 بهمن میاد !! من هم دیگه باشگاهمو به صورت حرفه ای ول کردم البته ورزش میکنم اما نه اونجوری !!! دیگه همش نشستم رو آهنگا !!! تو تایم کم و امکانات کم انقد آهنگ خوب میدیم تا همه متوجه شن بابا یه فرقی این وسط هست !! شاید کمک کردن ما به حقمون برسیم :)))) عاشقتونم شب بخیر


bezar too hale khodam basham !!!

 

ابتکاری جدید از اعضای خونواده


گذر زمان رو حس میکنم ! نکنه پیر شیم و نشه؟

 

man bikhiale hame ! bikhiale pool !

 


Bikhial ! coming soon

 


 

يه تتليتى خوب ميدونه وقتى تو آهنگ ميگم انرژى مثبت همه جا يه شب بخير يه پست بره بچه ها ، با چه عشقى گفتم و يعنى چى ؟!؟! 
يه تتليتى اون قسمتى كه ميگم فندكا بره بالا هر جا كه هست فندكشو ميگيره بالا وقتى مگم بگين هو او او :| با چشماى خيس تنهايى همراهيم ميكنه !!! يه تتليتى هميشه با دعاش آدمو ميفرسته جولو !! يه تتليتى خيلى حرفامو ميفهمه پس هر يه تتليتى يه اميده واسه ادامه ى اين راه سخت !!!!


بابا دمتون خیلی گرمه  مرسی بابتِ این همه عکس و نقاشی و طراحی و خلاصه این همه لطفی که دارید  داش امیر و آقا نادر هم دارن آهنگِ جدید به اسمِ " بذار تو حالِ خودم باشم " رو آماده میکنن که تو همین چند روز پخش میشه  دوسِتون داریم  -ادمین

خیلی نوکرم


برچسب‌ها: عشقم دوست دارم
+ نوشته شده در سه شنبه دهم دی 1392 ساعت 17:32 توسط ♫حـــ♥ـانیــــه ♥تـــتـــ♥ــــلـــو ♫ | 43نظر وا3 تتل و حانی

 


دانلود اهنگ جدید امیر تتلو به نام اریکه ی ایران میلاد +متن+حرفاش


من میخواستم پیانو یاد بگیرم !! پولمو جمع کردم پیانو هم خریدم ! ولي 3 روز بعد اینکه خریدم دستگیر شدم پیانومم توقیف شد ! :( خلاصه دیگه پیانو ندارم  بدقولی نکردما من میخواستم یاد بگیرم

با داش علی تو خیابونای تهران

سلامتی همه بچه های تتلیتی  خدایا شکرت واسه وجودِ هوادارام  اعضای خونواده  عاشقتونم  قلب قلب قلب

 

امیر تتلو : خب چه خبر از موزیک اریکه ی ایران و مبلاد


خُب میکس و مستر آهنگ هم تموم شد و ایشالله امروز سَرِ ساعتِ 18 به وقتِ ایران آهنگِ " اریکه ایران و میلاد " رو از همین صفحه و سایت های معتبرِ موزیک تقدیمتون میکنیم  امیدوارم دوست داشته باشین

اینم از آهنگِ " اریکه ایران و میلاد " با تنظیمِ استاد " نادر کوهستانی " ! امیدوارم خوشتون بیاد  کریسمس هم مبارک  عاشقتونم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64

من واسه موندن تو كشورم و ديدن و خوندن واسه كسايى كه با آهنگام زندگى كردن همه كار ميكنم !! البته كه اين مقاله با بى محبتى نوشته شده اما كاملاً درسته !من پشيمونم ! پشيمون از اينكه وقتى ١٥ سالم بود عين يه ١٥ ساله رفتار كردم! عذر خواهى كه چيزى نيست من حاظرم دست همه ايرانيا رو هرچى كه هستن ببوسم اما زير دست ٤ تا خارجى واسه يكم آزادى نرم ! من ترجيح ميدم تو كشور خودم جواب پس بدم تا اينكه صد تا داستان بسازم واسه يه ويزا !!! من عاشقِ اينجام و بالاخره نشون ميدم كه خووووونه خووووووبه


منو داداش علی در شبِ یلدا


خیلی خوشگلی مث همیشه گلـــــــــــــــــــــــــــــم »:

این عکسو پارسال شبِ یلدا خواهرم از وسطِ یه انار ازم گرفت :) امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشید و شبِ یلداتون پُر از خنده و عشق باشه  یلدا مبارک  دوستون دارم

 

نور دوره ولی هنوز توی راهمم !

تتل اگه مریض بشی من چه خاکی بکنم تو سرم اه همه چی یه حدی داره بسته دیگه  :|

این یکیو جایی زدم که از همه ی دردهای این چند ماه بیشتر باشه ولی واسه یه همچین رویایی بیشتر از اینا زجر کشیدم !!!


این آهنگ برام خیلی مهم بود باید رو بدنم میموند !!!

 


برچسب‌ها: عشقم کم خالکوبی کن
+ نوشته شده در شنبه سی ام آذر 1392 ساعت 15:30 توسط ♫حـــ♥ـانیــــه ♥تـــتـــ♥ــــلـــو ♫ | 26نظر وا3 تتل و حانی

 


ایشالاه گلــــــــــــــــــم»


من چند وقته به هم ریختم > نزدیکه 8 کیلو لاغر شدم ! نزدیکه 2 سايز کم کردم ! چند وقته بد آوردمو بد اخلاق شدم و درگیری داشتم !! من این چندوقته حتی سر مادرو خواهرام داد زدم !! همرو نگران کردم !! فکرم درگیر بود !! داغون بودم !! من از خودم خجالت کشیدم که باعث تمام این کارا خامیو بی تجربگیه خودم بود البته در گذشته ي دور!! اما من یه کار دیگه کردم که مطمئنم همه ی اینارو جبران میکنه !!! من تو شب هاي تولد مسیح آهنگ ساختم و توش همرو وادار به دعا کردنو شکر گزاری میکنم ! من از خدا خواستم که نور ایمان رو به قلب هممون بتابونه و هممونو از گناه پاک کنه !» خواهش میکنم شب كریسمس آهنگ " اریکه ایران و میلاد " رو از دست ندین ! عاشقتونم

اینم از کاورِ آهنگِ " اریکه ایران و میلاد " با تنظیمِ " نادر کوهستانی " که روزِ 3 شنبه 3 دی ساعتِ 18 به وقت ایران پخش خواهد شد !

یکی از دلایلی که آهنگِ " اریکه ایران و میلاد " شبِ کریسمس میاد بیرون اینه که باید همه شبِ کریسمس و با این آهنگ جشن بگیرین ! چون آهنگ رو جوری ساختم و شعرشو جوری گفتم که فقط با گوش دادنش هم دعا کرده باشین و هم خدای خودتون رو شکر کرده باشین  خداییشم کارِ سختی هست که آهنگ تا تقریباً 1 هفته ی دیگه بیرون بیاد اونم با شرایطِ فعلیه من !!! ولی من این کار رو میکنم و آهنگ شبِ کریسمس به عنوانِ عیدی و هدیه ی 600،000تایی شدنمون بیرون میاد ولی شما هم قول بدین که حتماً این آهنگ رو همون شبِ کریسمس یعنی 3 دی گوش کنید  ممنونم  عاشقتونم

من زیره سوزن خوآبیدم


بعضی موقع ها هم که ما رد میدیم و محو میشیم این دستای مهربونو پُر از عشقِ شماست که با یه کامنتِ ساده تمامِ تیرگیارو پاک میکنه عاشقتونم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مَرכ بآس هَر چـَטּ وَقـ یـہ بآر כآכ بِزَنـہ بِگـہ: " פֿـآنــــــــــوووҐ ...؟ " وَقتِ قَهرِتـہ...! قـَهـر ڪُـטּ میــخــوآ Ґ نــآزِتـو بـِڪِــشَــم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا کپی رایتو بردارم شما راحت کپی کنی؟
    ♥ مدیر احساس تنهایی ♥
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 229
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,043
  • بازدید ماه : 847
  • بازدید سال : 18,986
  • بازدید کلی : 255,668
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خوش اومدید دختر و پسرای عزیز لطفا تو انجمن عضو شن