loading...
سایت عاشقانه نود هشتیا
اس ام اس شما




عضو انجمن شوید و در کنار ما فعالیت کنید

باسلام به دوستان و بازدید کنند گان عزیز

به انجمن ما بپیوندید 

در مورد مسائل بحث و گفت و گو کنید


لینک ورود به اجمن

http://patugh-on.rozblog.com/forum

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پارس مشبک 0 53 gratingpmp
چت روم chatrooom __o 39 429 afsaneh
ورودعشق ممنوع.. 1 124 sara
خدایا! 0 84 afsaneh
*توجه توجه* 0 107 afsaneh
من خوبم!!!!!!! 0 106 afsaneh
آخه میدانی؟؟؟ 0 96 afsaneh
و اینجا من کم دارمت... 0 86 afsaneh
اموزش تصویری کار با انجمن 11 186 boy-alone
مردانه دوستم داری ؟ 2 124 para3tooo
دیگه سلامتی بسه !!! 2 123 para3tooo
ببین اق پسر ! 2 159 para3tooo
هی فلانی! 0 114 para3tooo
دفتر عشـــق که بسته شـد 0 117 para3tooo
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . . 0 727 para3tooo
دوست داشتنت................. 0 179 para3tooo
عشق یعنی حسرت پنهان دل 0 166 para3tooo
یک شیشه ی می لبالب و تنهایی 0 133 para3tooo
عجیب ، آرامم می‌کند 0 112 para3tooo
سه آرزوی قشنگ عاشقانه : 0 107 para3tooo
اندازه ی یک وقفه ی کوتاه بمان 0 861 para3tooo
مرا دوست بدار 0 105 para3tooo
تو یک “دنیایی” 0 114 para3tooo
، مرا برگزیند در کنار “تو” 0 80 para3tooo
هـــــــی فُلانــــــــی ... 0 91 para3tooo
یادمون باشه.. 0 94 para3tooo
به این میگن گربه صفتی . . . 0 117 para3tooo
ولـــــــی چشماشو فقــــط کسیکه دوسش داره! 0 107 para3tooo
مخاطبـــ خاص همونیه که عاشـقـشـی 0 71 para3tooo
بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . . 0 170 para3tooo
aloOonE بازدید : 52 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (3)

همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟ 
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم. 
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند. 
زندگی کوتاه است. پس به زندگی ات عشق بورز.
خوشحال باش و لبخند بزن، فقط برای خودت زندگی کن ... 
قبل از اینکه صحبت کنی، گوش کن. 
قبل از اینکه بنویسی، فکر کن. 
قبل از اینکه خرج کنی، درآمد داشته باش.
قبل از اینکه دعا کنی، ببخش. 
قبل از اینکه صدمه بزنی، احساس کن. 
قبل از تنفر، عشق بورز. 
زندگی این است. احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر!

 

 

 

 http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif

بعضی وقتا آدما الماسی تو دست دارند،
بعد چشمشون به یه گردو می افته، دولا میشن تا گردو رو بردارن، 
الماسه می افته تو شیب زمین قل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره، 
بعد میدونی چی می مونه؟ 
یه آدم، یه دهن باز، یه گردوی پوک! و یه دنیا حسرت ... 

 

 

 

 

 http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif

 

 

 

 

عکس العمل دخترا وقتی بــــازی میکنن 

قبول دارینـــ؟! :D 

دروغ چرا من خودم اینجوریم:)

 

 

http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif 

 

 

با حوصله بخونش تا آخره آخرش

این متن و خعلـــــــــــی دوست دارم♥



پسر:ضعیفه دلمون برات تنگ شده بود...اومدیم زیارتت کنیم
دختر:تو باز گفتی ضعیفه؟؟؟؟؟؟
پسر:خب...منزل بگم چطوره؟؟؟؟؟
دختر:واااااااای .... از دست تو...
پسر:باشه...باشه...ویکتوریا خوبه؟؟؟؟
دختر:اه اصن باهات قهرم...
پسر:باشه بابا...تو عزیز منی....خوب شد؟؟؟...آشتی؟؟؟؟؟
دختر:آشتی...راستی گفتی دلت چی شده؟؟؟
پسر:دلَم؟!...آها از دیشب تا حالا یکم پیچ میده...
دختر:واقعا که...
پسر:خب چیه...نمیگم...مریضم اصن...خوبه؟؟؟؟؟؟؟
دختر:لوووووووووووس...
پسر:ای بابا...ضعیفه...اگه اینبار قهر کنی ناز کش نداری ها؟!
دختر:بازم گفت این کلمه رو...
پسر:خب تقصیر خودته...میدونی اونایی که دوست دارم اذیت میکنم...
هی نقطه ضعف دستم میدی...
دختر:من از دست تو چیکار کنم؟؟؟؟؟
پسر:شکر خدا........!دلم پیچ میخورد چون تو تب و تاپ ملاقات تو بودم...

لیلی قرن 21 من...
دختر:چه دل قشنگی داری...چه قدر به سادگی دلت حسودیم میشه...
پسر:صفای وجودت خانوم...
دختر:میدونی...دلم تنگه...برای اون همه پیاده روی هامون...برای سَرک
کشیدن تو مغازه کتاب فروشی و ورق زدن کتابها...برای بوی کاغذ...برای
شونه به شونه باهات راه رفتن و دیدن نگاه حسرت بار بقیه...
آخه هیچ زنی...
مردی مثل من نداره...!!!
پسر:میدونم...میدونم...منم دلم تنگه...برای دیدن اسمون تو چشمای تو...
برای بستنیهای شاتوتی که با هم میخوردیم...برای خونه ای که تو خیال
ساخته بودیم و من مَردش بودم...؟؟؟؟!!!!
دختر:یادته همش بهم میگفتی خاتون؟؟؟
پسر:آره یادمه...آخه تو منو باد دخترای ابرو کمون قجری مینداختی...
دختر:ولی من که بور بودم...
پسر:باشه فرقی نمیکنه...
دختر:آخ چه روزایی بود...دلم برای دستای مردونت که تو دستام گره میخورد
تنگ شده...مجنون من...
پسر:....
دختر:چت شده؟چرا چیزی نمیگی؟
پسر:...
دختر:نگاه کن ببینم...!منو نگاه کن...
پسر:...
دختر:الهی من بمیرم...چرا چشات نمناک شده؟الهی من فدات شم...
پسر:خدا ن...(هق هق گریه)
دختر:چرا گریه میکنی؟
پسر:چرا نکنم؟هان؟
دختر:من دوست ندارم مرد من گریه کنه...جلوی این همه آدم..
بخند دیگه...
بخند زودباش...
پسر:وقتی دستاتو کم دارم چطور بخندم؟...کی اشکامو کنار بزنه که
گریه نکنم؟؟؟
دختر:اگه گریه کنی منم گریه میکنما...
پسر:باشه...باشه...تسلیم...ولی نمیتونم بخندما...
دختر:آفرین حالا بگو کادو ولنتاین برام چی خریدی؟؟؟
پسر:تو که میدونی...من از این لوس بازیا خوشم نمیاد...ولی امسال
برات کادوی خوبی آوردم...
دختر:چی؟...زودباش بگو...آب از لب و لوچم آویزون شد...
پسر:....
دختر:باز دوباره ساکت شدی...؟؟؟
پسر:برات کادووووووووو...(هق هق گریه)...یه دسته گلایل و یه
شیشه گلاب!
یک بغض طولانی آوردم!!
تک عروس گورستان!!
پنج شنبه ها دیگه خیابون بدون تو صفایی نداره!!
اینجا کنار خانه ابدیت میشینم و فاتحه میخونم!!
نه...اشک و فاتحه!!
نه...اشک و دلتنگی و فاتحه!!
نه...اشک و دلتنگی و فاتحه و خاطره های نه چندان دور...!!!
امان...خاتون من تو خیلی وقته که...
آرام بخواب بانوی کوچ کرده من...
دیگه نگران قرص های نخوردم...لباسهای اتو نکشیده ام...صورت
پف کرده ام از بی خوابیم نباش!!!
نگران خیره شدن مردم به اشکهایم نباش...!!
بعد از تو دیگر مرد نیستم اگر بخندم....!!!!*

 http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif

 

 

اونیکه کنارته به من میگفت :میمیرم نباشی
منکه نفسش بودم، تو کجای هواشی؟؟؟
(بهزاد پکس)

 

 

http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif 

 

بعضی حرفا رو نمیشه گفت, باید خورد!!

ولی بعضی حرفا رو نه میشه گفت؛ نه میشه خورد...!!!

میمونه سر دل ....

میشه دلتنگی, میشه بغض, میشه سکوت ...

میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چته!!

 

 

 

http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif 

 

 

♥گـــــــرگ هارا دوست دارم* مرگ را قبول میکنن اما قلاده را نه♥

 

 http://www.bunte-gifs.de/gifs/trennlinien/trennlinie88.gif

آدمــیــســـت دیـگــــــر
اگـــــر روزی دیــدی تـمــــام دوسـتـت دارم هـــــا
عـــشـــــق بـازی هــــا
و ثـانـیــه بـه ثـانـیـه ی آن احــــســـــاســــــی کــــه مـیـگــفــــت
آخــــــرش شـــد : ازت مـتـنـفـــــــرم
اصــــــلا تـعـجـــــب نــــکـــــــن.....!

 

 

 

☻خب اینم فاصله علی اقا حالا برا هر مطلبش باید نظر بدی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/18 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود مرسی

این نظر توسط baran در تاریخ 1393/04/22 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

عالی

این نظر توسط رز در تاریخ 1393/04/21 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

داستانه خیلی قشنگ بود گلم
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مَرכ بآس هَر چـَטּ وَقـ یـہ بآر כآכ بِزَنـہ بِگـہ: " פֿـآنــــــــــوووҐ ...؟ " وَقتِ قَهرِتـہ...! قـَهـر ڪُـטּ میــخــوآ Ґ نــآزِتـو بـِڪِــشَــم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا کپی رایتو بردارم شما راحت کپی کنی؟
    ♥ مدیر احساس تنهایی ♥
    آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,232
  • بازدید ماه : 3,770
  • بازدید سال : 21,909
  • بازدید کلی : 258,591
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خوش اومدید دختر و پسرای عزیز لطفا تو انجمن عضو شن